Servis

 
 
Rychloservis –  Diagnostika všech typů a značek vozidel. Kompletní prohlídka vozu. Výměna filtrů, olejů, nemrznoucí kapaliny, kapalin. Výměna brzdových destiček a kotoučů. Výměna výfuků a jejich oprav. Auto-elektrikářské práce. Výměna čepů, nábojů a ložisek. Zajištění klempířské a lakýrnické služby. 
 
Pneuservis – Oprava pneu a defektů knotem, záplatou nebo hřibem. Montáž, demontáž pneu. Výměna kol. Vyvážení. 
.
Nezávislé topení – Montáž, revize, oprava, diagnostika. Značek WEBASTO, EBERSPACHER, BRANO, ATESO. Certifikovaný zaměstnanec
.
Úprava řídící jednotky - 
   “CHIPTUNING“ je cesta ke zvýšení výkonu a snížení spotřeby za pomocí softwarové úpravy jeho řídící jednotky. Každý moderní automobil je vybaven motorovou řídící jednotkou ECU. Standardní software v řídící jednotce je nastaven na cca. 60% potenciálního výkonu motoru, musí zohlednit spoustu aspektů, jako jsou extrémní a klimatické podmínky, rozdílná kvalita paliva. Vlastní software je vyvíjen a vychází z originálních dat řídící jednotky ECU, čímž dosáhneme zvýšení motoru a spotřeby bez vlivu na životnost motoru.
  Nesníží se úpravou životnost motoru? V žádném případě se nejedná o tzv. „nadupaní“ motoru jako u závodních motorů. Přeprogramovaní jsou pouze využity skryté rezervy a zoptimalizován průběh veličin. Pokud bereme v potaz, že že opotřebení motoru je závislé na počtu pracovních cyklů ( otáček ), dojdeme k závěru, že není nutné tak často podřazovat na nižší rychlostní stupeň a životnost motoru se tím naopak zvýší. Nemějte obavy, úprava je nezjistitelná, servisní diagnostika komunikuje s řídící jednotkou jako by byla sériová. Každá naše úprava musí a také splňuje platné emisní předpisy EU.
  Vaše původní program samozřejmě zálohujeme, takže pokud se takto rozhodnete. Vaše přaní rádi splníme.
Na řídící jednotku a upravený  program poskytujeme záruku 24 měsíců. 
.
                       Servis klimatizace cenik
Obraz106 (1)
Ceník
Značení pneumatik

185 - šířka pneumatiky v milimetrech
55 - Profilové číslo – poměr výška/šířka pneumatiky v %
R - Konstrukce pneumatiky (R=radiální, D=diagonální, B=bias belted)
15 - Průměr ráfku v palcích
91W - Indexy zátěže a rychlosti (LI/SI)
Barum - Výrobce
SP Sport 2000E - Model / dezén

tl, tubeless - Bezdušová pneu
tt - Dušová pneu
rf - Reinforced = zesílená kostra
m + s – Mud + Snow (bláto a sníh). Pneu určená pro zimní provoz
fr - Ochrana alu ráfku poed poškozením při najetí k obrubníku
DOT - První dvojčíslí označuje týden a druhé rok výroby pneu

Indexy nostnosti pneumatik (Load Index – LI)

 

LI kg LI kg LI kg LI kg LI kg
50 190 65 290 80 450 95 690 110 1060
51 195 66 300 81 462 96 710 111 1090
52 200 67 307 82 475 97 730 112 1120
53 206 68 315 83 487 98 750 113 1150
54 212 69 325 84 500 99 775 114 1180
55 218 70 335 85 515 100 800 115 1215
56 224 71 345 86 530 101 825 116 1250
57 230 72 355 87 545 102 850 117 1285
58 236 73 365 88 560 103 875 118 1320
59 243 74 375 89 580 104 900 119 1360
60 250 75 387 90 600 105 925 120 1400
61 257 76 400 91 615 106 950 121 1450
62 265 77 412 92 630 107 975 122 1500
63 272 78 425 93 650 108 1000 123 1550
64 280 79 437 94 670 109 1030 124 1600
Indexy rychlosti pneumatik (Speed index – SI)
IndexSI Maximálnírychlost IndexSI Maximálnírychlost
A2 10 km/h K 110 km/h
A3 15 km/h L 120 km/h
A4 20 km/h M 130 km/h
A5 25 km/h A 140 km/h
A6 30 km/h P 150 km/h
A7 35 km/h Q 160 km/h
A8 40 km/h R 170 km/h
B 50 km/h S 180 km/h
C 60 km/h T 190 km/h
D 65 km/h H 210 km/h
E 70 km/h V 240 km/h
F 80 km/h W 270 km/h
G 90 km/h Y 300 km/h
J 100 km/h Z >240 km/h

znaceni-pneu

1Brano certifikat